SEO wizerunkowe

SEO Wizerunkowe to usługa dla firm, które chcą zadbać o pozytywny wizerunek w organicznych wynikach wyszukiwania w Google.

SEO Wizerunkowe to kontrola wyników wyszukiwania dla fraz związanych z nazwą firmy i opiniami.

KILKA SŁÓW O SEO WIZERUNKOWYM

Na czym polega usługa?

Głównym celem działań wizerunkowych w wyszukiwarce internetowej jest umieszczenie wysoko w wynikach wyszukiwarki Google wybranych i wiarygodnych, treści, takich jak:

KLEINCI GOOGLUJA

Opinie w Google

Stworzone i opublikowane na potrzeby kampanii wizerunkowej treści, będą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania na ustalone wcześniej frazy, bezpośrednio związane z wizerunkiem oraz opiniami o firmie np. gdy ktoś wpiszę w wyszukiwarce Google nazwę Państwa firmy i „opinie”

ROŚNIJ W SIŁĘ

Siła opinii

Wszystkie firmy narażone są na negatywne oraz nieprawdziwe opinie. Fora  internetowe, komentarze pod artykułami oraz portale z opiniami, stają się często polem do wyładowania frustracji firm konkurencyjnych i niezadowolonych klientów  poprzez dodawanie negatywnych opinii.

SUKCES W OPINIACH

Wizerunek firmy

Negatywny wizerunek w wyszukiwarce internetowej Google może zaszkodzić Twojej firmie, a z kolei pozytywny wizerunek w wyszukiwarce internetowej, przełoży się zwiększenie zainteresowania ofertą Twojej firmy i przyciągnie niezdecydowanych klientów.

Jak działamy?

01

Ustalamy słowa kluczowe, które będą stosowane w publikowanych przez nas treściach

02

W oparciu o branżę Twojej firmy i jej obecny wizerunek w wyszukiwarce Google ustalamy listę for i portali opiniodawczych na których będziemy publikować treści i opinie.

03

Tworzymy nowe wątki na wybranych forach internetowych, gdzie w tytule wątku zawsze pada fraza np. “nazwa firmy + opinie” Każdy taki wątek rozbudowujemy naturalnymi wpisami dotyczącymi Twojej firmy, które są bogate w ustalone wcześniej słowa kluczowe, wpływające na pozycję Twojej firmy w wynikach wyszukiwarki.

Wiarygodne opinie

Oprócz wpisów na forach internetowych publikujemy rozbudowane opinie z wiarygodnych kont, zawierające ustalone słowa kluczowe na portalach opiniodawczych, porównywarkach cenowych, Facebooku, wizytówce Google
Skorzystaj z potencjału jaki daje e-marketing!

Kompleksowa strategia
marketingowa omnichannel

Przewiń do góry